Wednesday, March 21, 2012

tra ma fakking vihkan seda kohta, mitte sittagi pole teha, krdi ema ja vanaema on lõpp ägedad oma arust. koguaeg sõimavad ja vinguvad
mitte midagi teha ei või ja midagi ei sobi
. '' Ole üle nendest...'' oleksin küll, kui ma teaks mida see tähendab... tahaks lihtsalt ära siiiit!
ma saan vaheajast ainult 3 päeva linnas ollla, mis on lihtsalt kuradi masendav.
ja kui mu vanemad ei luba need kolm päeva mul linnas olla, siis ma ei tea mis ma teen -.-
meet my parents -.-
ja tra ma fakking igatsen Chrissi, päris tore on kuulata, kuidas ta käib igalpool ja mina pean siis sitahunniku otsas istuma, suuurepärane vaheaeg. oleks ma teadanud, et see selline vaheaaeg on, siis ma poleks oodanudki seda -.-
hetkel tundub kõik väga masendav, et ajab nutma lausa

FML.

No comments:

Post a Comment