Friday, May 25, 2012

Reede (:

Tsauki!
pole mega ammu siia midagi kirjutan, aga kuna mõned soovisid, siis eks ma täidan :)
täna oli kolmandaks tunniks, kuhu ma loomulikult suutsin hiljaks jääda.Siis, olin 4 tundi koolis ja läksime Liisu poole. Seal olime niisama, sõime, rääkisime ja vaatasime mtv'd. Üli mõnus oli selle tšikiga olla lihtsalt ! :) Peale seda liikusime minujuurde, sõime jälle, olime arvutis ja päevitasime. Reidikaid tegime ka ikka korralikult palju.Siis liikusime õue.
Läksime Alfu ukse taha, mdea miks :D:DD: naerda sai korralikult.Lõppuks  läksime säästu jajah.. :)
Pärast kutsusime ka müüri ja Ormikese õue.Trippisime nsm ringi, rääkisime ja  lollitasime.Pärast läksid müür ja Liisu koju.Jäime Ormiga veel õue, rääkisime ja ootasime mingit bussi mega kaua, aga kumbki ei läinud sellle peale.Rääkisime igast asjadest ja olime nsm mönusad.Õnnelik olen ka selle üle, et me oleme jällle parimad semud, tglt oleme koguaeg olnud, aga vahepeal oli mingi kahtlane teema. (:
Siis ta kiusas mind kohutavalt, loopis mingi jamaga ja hävitas mu patsi. -.- Siis, lõpuks ma otsustasin koju  minna ja ta saatis mind.
Koju jäin veitsa hiljaks, aga pole hullu :)

Varsti on  ju meie Rootsi reis ka, ei jõua ära oodata ! 
Kuid kõige rohkem ma ei jõua ära oodata, millal mu Musiiii Saksamaalt tagasi tuleb :)
Sest, et igatsus on ikkagi mega suur :(

No comments:

Post a Comment