Wednesday, May 4, 2011

hieheiehiehiheihehHEI.

Nii, täna siiis olin aint 3tundi koolis.Peale 3dat läksime Mannuga minukale.Mingi ülipask ilm oli.Ja me pidime võistadele minema .. Kõigepealt pidi mannu ka jooksma tulema sest, Anett polnd koolis.Aga siis sebisime Anetti hiiu statale ja mannul vedas :D
Jooksus olime siis : mina, Anett, Kessu,Merks,Maria, Matu, Uku, Ahti,Sannnu ja Magnus.
Me matuga olime esimesed, ja viimased olid kessu ja siiiiis ahti.Ülipask oli see et, kessu pole 5 kuud jooksnud ja see nussis suht kõik ära, aga pole midagi.
Ülejäänd päev olin kodus ja hiljem trenni.
Me lähme trenniga Kurgjärvele 4-12august :) Meil Gailiga juba suuuredsuuured plaanid :D:D:D:D
Homme on kaks essat tundi kekad, JAA ma üldse ei viitsi minna sinna.
AHJAAA kuradi rannakas rsk, vend pani mulle PÕHJUSETA kuuigi ma olin tunnis -.-
ütles et, ma magan tunnis jn.

Trennis on ka mingi hull kamm, üks tüdruk ei julge enam trenni tulla kuna mingid lubasid peksa anda.ma vist rääksin ka mingi päev sellest :) .

Teenisin täna 85kroooni :D tegin isa töö tema eest ära, mingid paberid ümbriuksse jn, ja 85 kr :)
Muidu, ma kogun Õika kooli 7da klassipoiste seas ka kuulsust, tahavad minuga igasuguseid asju teha :D:Düks ütles et, armastab mind jne :)

Aga dvj, ma rohkem ei viitsi kirjutada.
Saukisau

No comments:

Post a Comment