Saturday, May 7, 2011

nice

Täna hommik algas IKKA ERITIII ILUSTI.Ema leidis mu kotist suitsupakki..Vanemad polnd eriti vihased, kuna kinnitasin et, see pakk pole minuoma.Ema oli veitsa õnnetu, ja ma ise olin ka ja isa ikka arvab et, ma suitsetan aga no, ega ma ei imesta et, nad niii arvavad :/

Peale hommikusööki käisime surnuaias, mu vanaema ja vanavanaisa haual.Tegime sea kõik korda jne.Siis väike poe tripp ja koju.Täna oli nii mõnusalt soe et, ma päevitasin pmst terve päev :) Aga no isa ikka käskis mingit tööd ka teha -.-
Õhtul sõime lõheeee, (me likeyyyyy).Varsti hakkan õudukat vaatama, ma juba tean et, ma ei saa öösel magada :D:D
Ahja, selle suitsu värgi pärast sain ''miljon'' aastat koduaresti, nagu isa ütles.

Ja mida perset nagu, mul msnis aint 21 inimest. KUS TE OLETE !??!?!

Ja ma ei saa lihtsalt mainimata jätta, kui IDIOOT mõni inimene võib olla, lihtsalt nii närvi ajab , kui keegi ajab mingit sitt kellegi kohta -.- inimesed võiks oma eluga tegeleda, mitte teiste omi nussida -.-

No comments:

Post a Comment