Monday, June 6, 2011

i hate your negative shit

Appi, ma pole nii ammu kirjutanud midagi siia, sorry :) Vahepeal on nii palju juhtunud, et kõike vist ei jõua siia kirjutada.Käisime siis klassiga Aegna trippil.
Me ostsime kessuga nii palju süüa, et mul läks kogu selle trippi peale 30euri( suht kirves )
Agenal oli suht fffuuuunnn.Grillisime seal, sõime, jõime, ja lällasime nsm ringi.Öösel oli klassijuss suht kettas meie pärast, sest poisid tõmblesid seal ja lõugasid, läksid aknast välja jne.Klassjuss ütles, et ta oli meie pärats üleval, kuigi ise käis terve õhtu kohvi kannuga ringi ja jõi seda, aga alati oleme MEIE süüdi -.-
Lõpuks läks klassijuss nii kettasse, et ajas mind enda kämpasse( muidu olin poistega koguaeg ), ag ama läksin muidugi tagasi :) Hommikul klassjuss käskis tervel meie toal tagasi minna, ahjaaa vici ja liisu pidid ka minema.Me tegelt läksime vabatahtlikult Tallinna tagasi :P .
See on niii nõme, kui mingid vennad arvavad, et kõik keerleb nende ümber, ja loomulikult mina olen ju see bitch, nagu alati :) Ma olen nii harjunud sellega, et see jätab nii tuimaks mida sellised arvavad minust.Ma ei pea teistele meelejärgi olema, ma elan oma elu !

Ja koooli sai ka LÄBIIIIIII, natuke kahju oli ka, et läbi sai :) aga nendest õpsidest oli ikka kõrini küll.Tunnistusel oli head hinded, veerandis oli üks 3 ka ( eesti keel :) ) Aga, aastahinded olid 4jad 5d, ja ma sain AUKIRJA, nagu MIDA :d, ma ei mäletagi millal ma selle sain viimati :)
Ja noh, laup oli suht rets :D, selllest ei viitsi eriti kirjutada :)

Päevitanud olen ka jube palju, selg on niii pruun aga kõtu suht valge veel ;) aga, ma pole üksgi suvi olnud nii pruun kui ma präägu olen. Ei hakka eriti see päike peale mulle :/
Kodus pead orjama, et raha saada, sest enda kuu raha raiskasin 2 päevaga ära (!!!!!!!!!!!)

Praegu olen Peetrik külas, hoian oma onupoega siin :) õues on niii mõnus olla :)
enne olin arvutis, päevitasin ja jõin mahla= Ülim
Varsti lähen koju, ja siis välja ilmselt :)

Ja igatsen oma perverti ka (K) !

No comments:

Post a Comment