Friday, June 24, 2011

hell fcking yeah

Appi emotsioonid on nii laes, ma ei tea elu parim jaanipäev oli mul :) Mõned inimesed üllatasid ikka kõvasti, et ei teadnudki kuidas reageerida, lihtsalt läksin vooluga kaasa, kuna ei tahtnud kellelegi haiget teha.Ja ärge küsige selle lause kohta midagi , kuna ma ise ka ei mõista eriti kogu seda asja.
Lihtsalt mõni mees, kes on minust 6 aastat vanem nii ei peaks käituma, minu arust vähemalt.Väga imelik oli olla.Aga sellest ei lasknud ma ennast häirida, kuna oli jaanipäev kõik olid nii purjus, et ei andnud ise ka endale aru, mida nad teevad v mitte, niiet pole midagi ;) Kuigi samas oli põnev, aga ma ei saa selliseid asju lubada KUNAGI endale, ja ma täitsa mõistan kui te ei saa midagi aru, millest ma rääkisin just :) .

Ma lihtsalt pean ära mainima, et mu vanatädi on ülekõige.Kuidas ta helistas mu isale öösel, ja ütles, et Anni tuleb hiljem koju kui kell 00.00 Isa ei teadnud midagi öelda, kuna keegi ei julge talle eriti midagi öelda ;D suht badass vn
Ja siis saingi olla kauem, ja nägin oma suppper toredaid lasteaia kaaslasi ka üle saja aasta, rääkisime juttu, kirusime poisse ja naersime lõputult ! :) äitähhh kallad
Aga ma tõesti ei saa siia kõigest kirjutada :) on huvi ? küsi msnis .
Ja mul on reaalselt maailma parimad sugulased, lihtsalt nad on ülekõige.Aga selline suguvõsa on aint ema poolne.Vanaema mul on vana rahu ise, aga mu vanaema õde e. mu vanatädi ja tema lapsed (L) Lihtsalt mega.
Ma isegi ei mäleta, mis kell ma jaanipäevalt koju jõudsin, aint seda mäletan, et Madis saatis mu koju ja vsjo.
Täna magasin kella 2'ni ja siis tulin alla grilli sööma.Kõik kukkusid kohe mönitama : oiii, näe varajane ärkaja ! ja see oli mudugi mu issssike kes nii ütles -.-

Tegelt, teile võib tunduda, et mu isa on igati karm ja halb ja nu**ib mu elu ära, siis te eksite.
Te ei tea, milline tema lapsepõlv oli, ja ma mõistan oma isa igati kuna tean, et ta tahab, et mu lapsepõlv oleks igatahas parem, kui tema oma.Niiet, ma austan oma isa igati !
See tekst oli veits teemast välja, aga mis siis :D

KEVIN, PALJU PALJU ÕNNE SULLE ! :*

JA MA NII TAHAN KINGLI JAANITULELE MINNA, MA TÕESTI LOODAN, ET MU ISA LASEB MIND :) !

Aga, ma nüüd lähen oma isa paluma :)


sau kiskad

No comments:

Post a Comment