Monday, June 13, 2011

fyeeee

Täna hommikul oli mul hämming, sest mu tuba oli külm ja päikest polnud (!!!!). See oli imelik, siukeh tunne nagu maailma lõpp oleks tulnud :P Ja siis mu õde suutis mulle järjekordselt positiiivse ülatuse teha :) Ta kallas küünelaki eemaldaja põrandale laiali (Y)
ahjaaa ma ärkasin täna mingi kell 2 :) minupuhul väga tavaline!
Siis sõin hommikust, kuigi emps ütles, et see on pigem lõuna :D
Aga noh, enamus ajast olen arvutis olund, kuna midagi muuud pole teha, kui koduarestis oled -.-
Ma ei saa aru, see koduarest ei aita üldse ju.Ma lihtsalt passin kodus ja ootan millal koduarest läbi saab.Isa ütleb, et see on see aeg kus ma peaks mõtlema mida ma valesti tegin, aga ma ei tee seda kunagi ju.Niiet, minu jaoks on koduarest nii mõtetu ajaraiskamine.
Ja mu koduarest võiks läbi olla, kuna siis ma saaks Raidot nähaaa ja Mardiga ülepikka aja kokku saada ! :)


No comments:

Post a Comment