Thursday, June 16, 2011

Loevad need sõbrad, kellele võid helistada kell 4 hommikul .

Okei, päris kell 4 MA ei helisatnud, vaid mulle helistas Raido, kell 2 öösel :) jäin ma magama alles mingi, 2.45 kuna ma rääkisin Raidoga mingi 30min.Ma pidin naeru tagasi hoidma, kuna isa magas ju kõrval toas.Igatahes, ma ei suutnud ikkagi naeru tagasi hoida.Me ajasime nii ajuvaba juttu :D Ta hirmutas mind äbmlikutega ja ma pugesin teki alla :D .
Igatahes, ma ei viitsi kõike neid nalju rääkida, mis me 30minuti jooksul tegime, aga oma naerudoosi ma sain kätte, like always !
Praegu ärkasin ülesse, ja kell on pool 11 läbi nats, uskumatu O.o Minu selle suve rekord, võiks öelda :) Tavaliselt ärkan ma mingi kell 1 vms.
Õnneks on mu eilne paha tuju ka mööda läinud, aga nats vihane olen ikka, et ma pean kodus passima -.-
Ma täna loodan, et mu õde on nats rahulikum kui, eile sest, ma ei suuda seda karjumist ära kuulata, ja siis hakkab ema karjuma jne. JUBE ühesõnaga :D


Ja ma pean mainima lihtsalt, kui pohhui mõnel inimesel saab olla -.- Lihtsalt laseb kõik käest, aga ise teab millest ilma jääb, ja mul pole temast kahju ka !
Aga, ma ei viitsi sellele mõelda.
On hoopis keegi teine, kellele mõelda :)

No comments:

Post a Comment