Monday, June 20, 2011

you took my life from negative to positive

Heips, tänane päev algas super hästi.Ärgates päike paistis, wuhu ! Siis, emps kustsus alla mind, et mu juukseid veitsa värvida.Nüüd olen natuke tumedamate juustega :) Siis, tuli korraks arvutisse ja peale seda läksin tuba koristama.

Ja nüüd ma olen juba 3,5 h arvutis olnd.
Varsti tuleb onu mulle järgi, kuna ta läheb oma naisega kinno, ja ma lähen lapsehoidjaks taaskord.
Muidu on kõik väga tipp-topp, aga veits raskusi on, nagu minupuhul tavaliseks saanud on.Ma ei jaksa enam kõigele üksi mõelda, aga on hea, et on inimesi kes aitavad mõista asju ja kõik heaks teha, alati naerma ajada jne :) .

8 PÄEVA LAAGRINI, 4 PÄEVA JAANIPÄEVANI JA 1 PÄEVA SAAREMAALE MINEKUNI !
caaannnnttt waiiit ! JA ma juba tean, et see aasta laager tuleb super, kuigi eelmist aastad väga ületada ei saa ;) 5 juulil tulen laagrist tagasi .
Ma lähen nüüd asju pakima, onu on 45min pärast siin !

sau msid

No comments:

Post a Comment