Sunday, June 12, 2011

:)

Ma lihtsalt ei saa aru, kust sellised inimesed tulevad ? :)
Mu parim sõber, on minujaoks asendamatu.Ta kuulab mind alati ja me saame kõigest rääkida.
Me oleme mitu korda tülli läinud, aga kõik on korda saanud, kuna me ei elaks üksteise kaotust üle.Ja see tüli oli ikka päris korralik, mul oli nutt kurgus ja ega temal paremgi polnud.
Ja ma pean ka ütlema seda, et mu parim sõber on poiss :) Mis sest, et ta poiss on, ta mõistab mind isegi paremini kui ma ise ennast mõistan ja keegi ei mõista mind nii hästi, kui tema .Reaalselt tema kirjeldamiseks ei jätku piisavalt palju sõnu!
Meil on nii palju ühiseid huvisi ja nalju, mida keegi teine ei mõista.Me lihtsalt vaatame üksteisele otsa, ja hakkame naerma.Meie puhul väga tavaline :)
Kuigi me teame üksteist alla aasta, on meil tunne, et teame üksteist koguelu !
Ma usaldan teda täielikult, ja ühesõnaga ta on suur osa mu südamest !

Meil pole väga palju mälestusi ( Aga neid on ikkagi. Ntks, veebimine ja skypark ja mulle väga meeldis siniseda koju tulla, tänks :) ), aga me tekitame neid juurde, eks ?
Plaanid särgid-värgid tehtud juba ju ;)



Ma lihtsalt armastan teda, kui oma kõige paremat sõpra ! (L)

No comments:

Post a Comment