Sunday, June 26, 2011

kas su pommid surisevad ?

NONII, back in Tallinn ;) Reis oli väsitav, ja PPPAALLLAAAVV!
ÕHTU OLI MEGGGAA, ( pidin oma Mardiga kokku saama, aga ta ei helistanud :( )
Igatahes, ma jõudsin alla tunniga, kodust linna ( in ur face, kiisu)
niisiis, Raidoga tujasime linnas ringi, käisime Virus ja seal põgenesime ta ema ja venna naise eest ja nsm käisime poodides.Siis käisime mäkkis (omk, see vend sööb kaks juustuburxxsi O.o ) ma nsm,lakkusin jäätist, ja naersime.Ja lihtsalt haige, kui PALJU me naersime, mingid omad naljad meil again.Ja siis mingi asi surises, ja see oli nagu pomm, ja siis edasi võtis meie nurjatu mõtlemine kontrolli üle :)
Trippisime vabakaleka siis , ja olime seal lihtsalt NS ausalt, midagi paha ei teind (A)(A)A(A)A()A( ! Siiis, pidime bussipiletit ostma, kuna tema kartis jänest panna (dont ask) ja siis, me ikkagi ei ostnud :D siis läksime Mustamäele sööki ostma :D aga selle asemel ostsime RC-Colat ja Jõhvikamahla ( mis ON parem kui RC-cola) need me jõime, mingi 1 min ära.Nh raido vana jota tglt :)
Siis läksime 10ne peale ja Kadaka mängukale, ja siis olime seal ja rääkisime juttu.
Siis, see vaeseke pidi 25 min bussi ootama :'(
Jasiiis ma ei näe oma kiisut, ja teisi MUSISI 9 PÄEVAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jubejube
juba igatsen -.-

AGA laaager TULEB mega, sest ma olen lihtsalt nii megade inimestega laagris :D
Ja kott pakitud, ja pmst terve elamine kaasas :)
Ma siis, tuttu ka.Homset ei jõua ära oodata!
JA KUI VAJA RÄÄKIDA, siis helista 55500401 :) koguaeg rääkida ei saa, soz

SAU KALLLAD!

No comments:

Post a Comment