Wednesday, July 6, 2011

4'JAS VAHETUS OMAS ÄRA, IGATSEN TEID !

Oijahhh, laagris käidud siiis :D Vähe ei saand nalja ju ;) Esimesel päeval olid nsm tutvus mängud ja tutvusime üksteisega.Esimesel päeval jäid silma juba paljud pliksid ja poisid, kes tundusid sellised killuvennad, ja kellega ülejäänd laager veeta :)
Päeval toimusid põhiliselt sportmängud, draama, TANTSIMINE ja näitlemine.Osad siis tantsisid ja teised tantsisid, kuid mõned tegid kõike :)
Mina siis tantsisin!
Kõige kallimateks said loomulikult Crislyn, kes oli alati hästi rõõmus, ja kuulas ja aitas alati kõigega :) Siis veel Gianni, kelle pärast ma karjusin endal hinge välja, ta on super tore, kuigi tal oli tujude muutusi, ja vahest ei mõistnud teda, saime ikka väga hästi läbi :)
Siis veel Camilla, tohutult suure südamega, mu kallimasin ja lihtsalt super tore pliks, kellega alati rääkida sai.Aga ta elab Soomes :/
Siis oli veel terve tuba nr 2 e. Pandavad :) Nad tegid sellise klubi ja see oli laagris vägagi teemas kõigil.Ja siis olid veel kaks mega kuuma poissi, ehk Jan ja Domenik, aga KURAT nad peavad Tartus elama -.-Ja siis mainimata ei saa jätta ka Siimu, Patrikut ja Urmast.Nooo need poisid lihtsalt tahaks koju endaga võtta, nad on nii enesekindlad, ei häbenenud vaid tegid nalja koguaeg, ja nad on lihtsalt MEGA head näitlejad ja super iseloomudega !
Tegelt oli kogu laager lihtsalt super, ma olen nii tänulikud, nende 9 päeva eest, üldse ei tahtnud lahkuda, nutsime Camillaga silmad peast välja :/

Räägin siis veel, nats :)
Meil olid sellised tiimid, ja tiimide nimed olid erinevad loomad :) me olime üks perekond nagu, kus mina olin õde, ja mul oli üks vanem vend ( jan ) ja siis kaks pisikest venda, ema ( helen ) ja isa ( Gianni ) ja me olime Tiigrid ;) Siis me võistlesime teiste perekondadega, ja üld kokku võttes jäime me 3'dateks :) HEA TÖÖÖÖÖÖ
Siis meil sai ikka MEGA palju nalja.
Mari-liisiga tuli meil palju inside jokese juurde nagu ntks : löön luugid kinni vä ? ja siis, mina olin Allah ja tema Muhamed :D siis ühel õhtul, me lihtsalt reaalselt naersime mingi 10min kindlalt :D Me olime pikali maas ja naersime lihtsalt nii, et ma ei suutnud hingata ! :D meid käidi vähemalt 4 korda keelamas :D
Siis me olime Saunakad ka veel :D ehk siis, 4 inimest kes käisid koguaeg saunas rääkimas nsm :D
Me istusime seal pimedas, ja rääkisime õudukaid, AGA üks vend ehmatas meid koguaeg, ja see oli Gianni :D Ta pani sauna tule kustu, just siis kui me õudukaid rääkima hakkasime :D ja OIJUMAL kuidas me karjusime Crislyni ja Mammuga :D ja siis mammu ütles, et kui Gianni veel meid ehmatab viskab ta teda veega :D AGA, Mammu viskas hoopis meid, kuna pime oli ja ta ei näind kus Gianni oli :D ja siis me Crislyiniga olime nats märjad jah :D
Öösel käisid poisid meie toas, nad nagu ronisid aknast sisse, kuna meie ja nende toa vahel oli selline katuse osa, ja nad ronisi sealt sisse, ja siis me rääkisime nsm, osad magasid juba.Ja siis Andre ( kasvataja ) tuli meie tuppa ja Gianni ja Jan läksid kardina taha, ja Andre ei näind neid, ja siis meie pliksid läksime õue kell pool 2 öösel, kägar ringe tegema, kuna me ei maganud :D agano meid käidid keelmas ka tegelt :D ja poisid olid kardina taga, ja neid ei nähtud :D siis nad olid meie toas nii kaua kuni me kägar ringe tegime :D
Käisime veel ka öö jooksul, mingi 11 inimest oli :) jooksime 2 km randa ja käisime öösel ujumas :D See oli haigelt ilus, punane taevas..laeva vrakk oli keset merd, ja meie ujumas.Lihtsalt super !
Ja siis toimus veel igast asju, millest ma siin ei tahaks kirjutada, aga msnist võite küsida :)

Ja siis lahkumine sealt laagrist..nende inimeste seast, ja need kasvatajad... isegi praegu võtab silma märjaks, kuna ma lihtsalt ei suuda uskuda, et selleks suveks on see läbi :/ Aga õnneks, mu põhi inimesed elavad kas Nõmmel või Mustamäel v kesklinnas :) Pmst Tallinnas :) niiet väga jube ei ole :)

TE KÕIK OLITEJA OLETE SUPER TOREDAD, JA ÄITÄHH NENDE 9 PÄEVA EEST, NENDE NALJADE JA NUTMISTE EEST.TE OLETE KÕIK OSA MU SÜDAMEST.
ARMASTAN TOHUTULT TEID (L)

No comments:

Post a Comment