Thursday, July 21, 2011

(:

Ja siis, mul on tglt veel üks sotu, kes elab mu kõrval :)
Igatahes, ta kolis siia mingi 4 aastat tagasi. Siis me ei suhelnud üldse, me lihtsalt ei julgenud.
Siis üks päev, mu ema ütles mulle, et kui ma lähen talle ukse taha ja õue kutsun, annab ta mulle 15 krooni.Ma mõtlesin, et no davaiii.Ja nii ma siis läksin :D alguses ma ikka ei julgenud.aga siis võtsin julguse kokku.
Kutsusin õue nad, kui te mõtlete, et nad ? siis neid on kolm tki :) kõige väiksem ehk Ricco on 7me aastane, keskmine on Chellu ja ta on 11, ja siis mu sotu ehk Sken ja ta on 14.
Alguses nillisme nsm õues, ja õppisime tundma üksteist ja see oli mingi 3 aastat tagasi suvel.
Peale seda me jälle ei suhelnud.Aga siis eelmine aasta suvel, hakkasime suhtlema.
Ma olin pmst koguaeg neil.
Õhtul mängisime mingi 11'neni kaarte ja rääksime nsm.
Siis ta lisas mu msni, ja hakkasime veel rohkem rääkima ja suhtlema ja õues käima.
Janoh, teda ma usaldan ka ikka väga palju.vahest ta on väga tujukas, aga ta on ikkagi super hea ja asendamatu mul.Ta on ka väga suur osa minust.
Tema ja Raido, on lihtsalt kõige paremad ja usaldusväärsemad inimesed.Nad mõistavad mind kõige rohkem!
Ja Skeniga on väga jube tülli minna, see on kohutav lihtsalt.Ma ei taha kunagi enam seda teha!
Ma armastan teda liiga palju selleks (: !

No comments:

Post a Comment