Monday, July 18, 2011

(K)

nii hea, et mul on selline inimene nagu Mart, ta kohe teab mida öelda.Peab mulle oma moraali, mis on kõik õige jne, ja ma tean et nii ongi, aga ma ei taha hetkel mitte midagi uskuda.
Aganoh, nüüd ta siis ajab mind magama, ja ilmselgelt ma pean tegema seda :/
Igatahes, ta suudab kõike paremaks teha, kuigi ta ise on must 10000000 km kaugusel, ja ma armastan väga palju teda, uskuge v mitte.Koguaeg FB's koguaeg nokime üksteise kallal, ja sõimame aga tglt me ei mõtle seda tõsiselt, vaid hoopis naerame selle üle.Kui me koos oleme linnas, siiis sõimame üksteist samamoodi, meie puhul on see väga tavaline.Ja sellepärast me armastamegi üksteist ja neid põhjuseid on veeeel ja veeeeeeel ja veeel.
ja mulle väga meeldib siia oma armuelust kirjutada ex
aga ma siis magama
ead ööd (K)

No comments:

Post a Comment