Friday, July 15, 2011

ÄITÄH !

Viuhh, haigelt vedas mul.Mu ema tegelt ingel, aga jah, päeval tundus, et ta keerab mu suve sõnaostseses mõttes perse :) Aga ta ei teind seda :)
Täna ärkasin 10.00 kuna, Mart helistas ja ajas ülesse mind, siis ma anusin teda, et ma saaks veel 15 min magada :) aga 15minutist sai ootamatult 1,5 h :) niiet ma ärkasin pool 12.
Peale seda käisin pesus ja sõin.Siis helistasin Mannule ja ta ei võtnud vastu -.- nagu ma helistasin mingi 10000000000 korda, ja ta ei võtnud vastu lihtsalt, ma olin nii vihane ( siiamaani olen ) ma pidin tema juurde ööseks minema ju.. nii palju siis sellest. Siis tahtsin oma Mardikest näha, aga ema ei lasknud välja mind, kuna ta arvas, et ma valetasin selle kohta, et ma mannu juurde pidin minema -.-
Pmst ma olin terve päev arvutis ja rääkisin inimestega.
Vanemad käisid pädadega onule sünna kinki ostmas, ja ma olin üksi kodus :) ülimönus

Igatahes, homme ma lähen Nõmme Kalju ja Lasnamäe Ajax'si mängule :)
Kalju teeb ära !
Olks, ma nüüd ootan kuni mu päkapikk msni tuleb, nii kaua ma fbs ja värkkki
davai, sau

No comments:

Post a Comment