Thursday, July 21, 2011

♥.ℛ

Ma lihtsalt pean tegema selle postituse :) Saan Raido ego kergitada jälle.
pmst, ma lihtsalt tahtsin kirjutada, kui kallis ta mulle on.Ma tean teda alla 1 aasta ja mul on tunne, et ma tean teda terve elu.
Alguses me msnis sõimasime üksteist ja meie vahel oli hull vaen.Siis vist, ma lisasin ta msni ja hakkasime normaalselt rääkima.Siis me ei julgenud üldse kokku saada ega nii.Siis lõpuks see juhtus, kui Chellu sünna oli.Ma olin haigelt õnnelik, et ma teda ka lõpuks nägin.
Enne seda olime lihtsalt msnis rääkind.Ja juba msnis meil klappis haigelt hästi, ta teadis mida ma mõtlesin, ja lõpetas mu lauseid.Juba siis ma usaldasin teda väga palju.
Aga siis , kui me olime juba üksteist näind, siis saime veel kokku.
Ja ma ütlesin, et me teeme veel mälestusi ;) ntks see meie spot seal vabakal, ja siis kui me poes mahla valisime :D ja kui ma sulle mahla paki näkku lõin (ma loodan, et sa oled sellest üle saaand juba :D:D) Ja siis, kui me mariliisi mõnitasime ta telefoni :D see 4G värk, '' mariliis, su antenn kukkus maha '' * raido naerab* ja pmst on nii, et tema naer on kõige naljakam naer üldse :D samas see on armas ka :D
Ja siis see corny teema ka :D '' miks me nii kiirelt kõnnime ? '' '' no mõnel on corny't vaja ju '' :D

Ja siis meie öised telefoni kõned, :D niitore, et ma ei lase sul magama jääda ja siis salihtsalt paned kõne ära.Ja siis eile sain teada, et sul on Lotte padjapüür, see oli lihtsalt niii naljakas, et mtea :D
Ja noh, pmst ma usaldan teda üle kõige siin maailmas, tal on väga suur roll mu elus.
Ja ta on suur osa mu südamest.
Ma olen lihtsalt haigelt õnnelik, et me suhtlema hakkasime.Lihtsalt.. ma ei tea.. ma ei oska seda sõnadesse panna, sest Sinu jaoks ei jätku nii palju häid sõnu.Ja Sind ei saagi sõnadesse panna.Ma poleks elusees arvanud, et meist parimad sõbrad saavad, aga ma olen nii kuradi õnnelik, et see juhtus.Ja kui ma pole sind 1 nädal näind, siis mul on selline tunne, nagu ma poleks sind mingi aasta otsa näind.Ma ei jaksa siia kõiki meie ühiseid nalju ja mälestusi kirjutada, kuna ma olen kindel, et see tuleks ilmatu pikk :)

Sa suudad mind läbi msni naerma ajada, oma lollide naljadega ja paned mind alati negatiivsetes asjades positiivset külge nägema.Me suudame samalajal samat laulu kuulata, ja samal ajal msni tulla.Hingesugulased.
Ma armastan Sind lihtsalt haigelt palju, ja ma ei teaks mis ma teeks kui sind ühe hetkel poleks.Nagu seal unenäos, kui ma nutma hakkasin.Ma teadsin, et see pole päris, aga ma hakkasin ikkagi nutma.

Ma armastan Sind haigelt palju lihtsalt ! (:

No comments:

Post a Comment