Saturday, July 16, 2011

jalgpall on hääää

Nii, täna ärkasin uskumatult vara Mardi pärast.Ta tuli kohe hommikul siia, ma läksin vastu talle ja siis tulime siia.Me olime siin ns, vaatasime telekat ja mina sõin.Siis oli veits, NIISAMA ( :D ) siin, ja hiljem läksime temajuurde.Ta vennad on lihtsalt nii lahedad, see pisem on kõige armsam ofc ;)
Olime veits seal, ta vennad sõid pitsat, ja ma vaatasin peal.Mart mingi tõmbles ringi seal, ja koristas :D
Siis me otsustasime, et me lähme kinno Harry Potterit vaatama.See oli sitaks hea osa :) soovitan.
Peale seda käisime Mäkkis, ja naersime minu üle .. nagu alati :) ja siis, Mart lasi seal igast huvitavaid '' nalju '' ja lauseid :D, siis me läksimee 18 bussi peale, ja sõitsime Pärnakale, ja ootasime seal 10't et, jalkat vaatama minna :)
Mängle jõudsime täpselt õigel ajal.Ja see mäng oli nagu, elu parim mäng millel ma käind olen :D:D:D:D:D, jalka oli super, Kalju võitis Ajaxsit 3-0 ;)
Aga see mäng oli mega super, need tunded ja värkki :D väga väga super oli :) ma ei lasku detailidesse, teil pole vaja ka kõike teada (:
Peale mängu, Mart saatis koju mu koos Raineriga, kelle me millegi pärast üue kutsusime :)
Siis, Rainer saatis MArdi bussile ja läks ise koju, suht mõtekas :D
Igatahes, Mart on praegu üksi kodus, ja ma olen OMA KODUS, nagu mida *****
Aga õnneks tal on mingi 3 nädalat vaba.. niiet :D party up :D:DD::D
See väga sakkib, et Mart läheb 11'neks päevaks laagrisse :( jubejube.
Ja oiijumal, kuidas ma seda poissi armastan :*

Olks, ma kirjutasin nüüd oma supermegahüper heast päevast :)
byebye

No comments:

Post a Comment