Wednesday, July 20, 2011

megaigavjasittpäev

Kõige mõtetumad päevad, kus ma ei näe Raidot v Marti.Nagu 4real, ma suren ära siia
Täna ma ei teind MITTE midagi, ärkasin, arvutisse, sõin, arvutis.
Siis õhtul korjasime empsiga marju ja värki, mida ma teha ei viitsinud.
Siis tuli mega suur tüli Skeniga.Ma nutsin lihtsalt haigelt palju, mtea mis ma oleks teind kui me oleks tülli jäänd, me lepisime ära, ja nüüd on kõik hästi.Aga terve päev on nagu reaalselt megasitt olnd

Lihtsalt, Sken ja Raido on kaks täiesti ainulaadset ja täiusliku inimest mu elus, ja nende kaotust ma üle ei elaks.Te raudselt ei mõista, kui kallid nad mulle on, ja seda ei saagi mõista.

ja ma haigelt ootan järka nädalat, lähen Raidoga ( ja vb Sken tuleb ka ) linna.Ja siis pärast Raido läheb Skeni juurde, ühesõnaga ma saan terve päev nendega olla (: super minujaoks.


ja siis mahaigelt igatsen Marti ka :( ta laager võiks läbi saada juba !

olks, sau

No comments:

Post a Comment