Friday, July 22, 2011

LEPATRIINUD ON VÄGA IN

Niii, lõpuks Raido nähtud :)
Kõigepealt hommikul ma ärkasin ISE pool8 ülesse.Siis käisin pesus, sõin ja vaatasin telekat.
Siis helistasin Raidole, ja palevtasin et tal enam palaviku poleks... ja ei olnudki ! :) Siis hakkasin sättima, ja saime kell 12 linnas kokku.Siis käisime poes, et ranna jaoks süüa osta.Me otsisime poes mingi 15 minutit cornyt, ja me ei leidnud seda :@, mis pood see on, kus cornyt pole ? Siis kui toit ( pitsa, küpsised ja Aura vesi ) ostetud, läksime bussiterminali.Bussi peale oli mingi haige trügimine, mingi karvane mees seisis mu juures, väga iu.
Siis, otsisime rannas endale koha, ja parkisime enanst kuskile.
Päevitasime veits, ja siis otsusasime vette minna.Noooo see vesi oli ikka sitaks soe, üli mönus oli.Aga Raido vingus koguaeg kui külm tal on, tglt ei imesta, et tal külm on, kui ta passib ühe kohapeal koguaeg :D:D.Siis tulime veest välja ja päevitasime ja tegime ns lollusi. JA MINGIT LEPATRIINUD koguaeg, olid meie peal, nagu 4real, neid oli igal pool.Me olime nende alas vist vms.
Siis hoidsime hinge kinni, rääkisime lollusi ja naersime.Ahjaa, ja siis tatisasime kogemata enda peale.Siis käisime veel vees ja siis me läksime kaklema... ma lükkasin ta vee alla ja siis ta minu.Kui me kaldale hakkasime minema, siis ta ütles, et ta ei tea midagi, ja hetk hiljem olin ma vee all.Siis ma istusin kuna nii madal vesi oli, ja peale seda oli ta nägu ootamatult mudaga koos, dunno miks.Siis me nägime Enelit ja Helenit, rääkisime veits jne.
Vaatasin siis kella ka, ja kell oli pool5 juba.Siis meil läksid kõhud tühjaks, ja me trippsime hessi.
Ma anusin talt laenu ( 1.12 ) JA ta EI võind anda seda -.- ja muide, üks osa võlast on makstud :D
JA SIIIS tuli meie Kaubamaja reis :D Me käisime pmst kõigis NAISTEpoodides ja ma tean, et Raidol oli vägavägaVÄGA põnev seal.Ta anus koguaeg, et me läheks ära.
Kaubamajas on väga tore ennast meikida, ja kõiki lõhnaõlisi ja asju peale toppida endale. (:
Peale seda läksime Tammsaare parki ja istusime, kuna mõnel oli väga suur uni ja väsimus.
Seal me nsm rääkisime, ja ma käppsin ta telo, vaatasin sealt VÄGA HUVITAVAID pilte ja videosi, mingid väga veidrad videot laagrist ...
Ja siis, ta saatis mu bussile ja ma läksin oma koju, ja ta oma koju :)
Väga supper päev oli, tänks kiisu ;) !

Aga jah, õhtu suutis mu kallis isa jälle ära rikkuda.
Koguaeg nokib mu kallal, ma lihtsalt ei kannata seda :S:SS:S:S:S:S: :(

JA MUSI, TULE LAAGRIST ÄRA JUBA :(:(:( !!!

No comments:

Post a Comment