Monday, June 11, 2012

Heipss!
Täna oli koolis siis aktuse proov.Pean Kiisuga luuletust lugema, ja ma südamest loodan, et see mul meelest  ei lähe vms.Peale kooli sain oma Kallimaga kokku ja olime pässas nata.
Peale seda läksime Kiisuga koos Rocca ja terve tee naersime.Kiisu on lihtsalt megasuper lahe ja tore kutt. Ostsin talle uue telefoni ka, tegelt  nagu tema raha eest, aga minu nimel on. :) PROUD.
Peale Roccat  läksime Kallikese juurde, sõime tšillit, krõbinaid, jäätist, tacco krõpse ja präänikuid - jah me söömegi nii palju koguaeg :)
Otsustasime siis sinna jääda, kuna me ei jaksand liikuda lihtsalt.
Pärast vaatasime jalkat ja ajasime Chrissi emmet kogemata kurjaks :)
Musin kaotas ka kõdisõja =) jälle proud enda üle.

Homme tuleb ka busy päev.
Hommikul kohe juuksurisse, siis koooli ja siis oma papudele järgiiii!
Kõige rohkem oootan, et ma saaks oma Kallist näha jubbbaaaa (:


ei jõua lihtsalt ära oodata, millal ma saan Temaga Saaremaale minna.

armastan Sind, Kallis  (:

No comments:

Post a Comment