Friday, June 8, 2012

Tsauki! :)
Ma vahepeal ei viitsi tõesti kirjutada siiia midagi. (:
Vahepeal on kool läbi saanud ja  mul pole kunagi nii halba tunnistust olnud.Aga olen õnnelik, et suvi on lõpuks siiin!Pole veel täitsa kohale jõudnud. Viimased päevad on super ägedad olnud.Olen enamus ajast kõige tähtsama inimesega oma elus.Kõik on täiuslik.Tänane päev oli suhteliselt ulme.
Hommikul varakult ülesse, Roccasse minek, siis käisime Chrisi juures, peale mida läksime kinno.
Tšernobõli päevikud on ikka väga sitaks jube film.Me Chrisiga vist ainukesena kiljusime ja tõmblesime seal.Tore oli :) !Peale seda mõtlesime tükk aega mida teha.Otsusustasime, et käime  Chrisi vanaema juurest läbi, mida me ka tegime.
Siis tuli suurepärane mõte Stroomi randa minna.
Võtsime viineripirukaid, krõpsu, kringlit ja shoksi kaasa. :) Üldse me sõime väga palju!
Rannas oli mega nuns kõik, soe oli, vähe rahvast ja vesi oli soe, kuid ujuma me ei jõudnud veel ;)
Rannas sai haigelt nalja no, ma ei kujuta ette, palju ma Temaga naerda suudan ja kui palju rõvedusi me rääkida suudame :) Kui rannast ära läksime, siis nägime kuidas 3 meest, kes olid umbes 40+, tegid ühes Mersus kanepit...Welcome to Kopli no ;)
Sõitsime Vabakale ja sealt 16'ga  Õikale. Jube palju sai täna Õikal käidud ja Kopi oli ka päris hirmus kant.Jõudsin veits peale 22.00 koju, kui täpne olla, siiis 22.16.
Kodus rääkisin emmega, ja sain teada et.... CHRIS VÕIB MEIEGA NÄDALAKS SAAREMAALE TULLA  =)  Lihtsalt mega õnnelik selle üle ! :) Ei jõua ära ooodata!

20.06-28.06  Kallimaga Saaremaal siiis (:

 
Varsti blogin jälle siiis.
Tsauki! :)

No comments:

Post a Comment