Thursday, April 28, 2011

Heips.
Täna hommikul magasin jälle sisse.Aga õnneks esimesed tunnid olid kehalised ja sinna hilinemine ei tee midagi.Oiijah, kui kekad läbi said ja me riietuma läksime, siiis mul ja merkksil tuli suurepärane idee, pesema minna :). Meil polnud saunalina ega teisi riideid :D, mõtlesime et, teeme aint jalad märjaks janii.Aga siis hakkas MERKKS, MIND pritsima -.-, lõpuks olime mõlemad läbimärjad.Kuivatama hakasime ennast keka riietega :DKui me kooli hakkasime minema siis hakas mul tee peal väga igav, ja siis hakasin merkksi digikaga pilte tegema endast ja teistest .
Matasse hilinesime ka veitsa.Ülejäänd päev läks mega kiiresti.Ja mis kõige parem VICI on Saksamaal.Nüüd keegi ei inise koguaeg koolis.

Kui koju jõudsin, rääkis emps et, ta lõi oma silma vastu toolinurka :D:D:D:Dma ei saand aru, kuidas see võimalik saab olla :DJa Saaremaale lähme ikkagi reede hommikul.Mingi 1 v 2 tundi olen koolis ja siis minek.Ülimõtekas mingi üheks tunniks kooli minna .. Ma jääks üldse nv'ks koju .. :D
Nii hea oleks ÜKSI kodus olla, mingi 3päeva :D

Dvjj, ma lähen õe kohutusi täitma nüüd.
Sauki.

No comments:

Post a Comment