Thursday, April 28, 2011

O.o

Biiiiiig wow, mu blogi on päevas 26 korda loetud (Y)
Tahaks juba Saaremaale minna, aga samas ei tahaks ka.
Ma olen ühte laulu, mingi 10korda kuulanud juba.Lihtsalt nii kummitama jäänud.Raidoga koguaeg kuulame seda, ja laulame :D väga ffffuuuuuunnnn!Aga, see ka hea et, Saaremaal saab veebida niiet,
veebige muga :).Ma loodan et, mul seal väga igav ei hakka.Tegelt on kõik olemas, arvuti, telekas ja söök...aga keegi on ikka puudu :/

Mul oli ennem paanika, kuna ma ei teadnud mida selga panna.Kapp on maast laeni ja riideid täis, aga selga pole ikka midagi panna :P

Täna olin ema peale niiii vihane, et ma ei tea.Ta ei lasknud mind välja -.- ütles et, ma niigi palju ringi kolanud.Ma pole tegelt üldse palju väljas olnd.Temal on lihtsalt liiga palju tegemist et, mind märgata :D aga mul pole selle vastu midagi.Kui ma mingi sitaga hakama saan, siis nad unustavad selle suht kähku ära, kuna pisikestega on NII palju tegemist :)

Homme ma ei saa vist blogida, kuna ma siis sünnal ju ;) Vb peale sünnat viitsin, kui muga kõik korras on .. :D
Ärge siis igatsema jääge :)

ok, tsau :)

No comments:

Post a Comment