Saturday, April 30, 2011

parteey

Sünnal käidud!
See sünna oli väääga jõhker.Alguses oli igav, kinkide andmine, söömine jne.Siis hakkas mingi mees laulma :D:D.Enamus tantsid ja nsm tõmblesid ringi.Õhtu poole hakkasid osad juba tääis jäääma :D
Kui mu vanemad, ja vanaema ära läksid algas ikka õige pidu :D. Peaks ära mainima et, mu sugulased on väga localoca.
Oli üks naine, mingi perekonna tuttav vms.Ta ütles mulle et, ma võtaks siidrit ja et, mu vanemaid pole nkn siin.Ma mõtlesin noo et, davaii siis :D.Hiljem läksid nad välja suitsule.Siis pakus see sama naine mulle suitsu.Ta ütles et, parem ikka kui ma nende ees teeks, kui kuskil nurga taga.Ma isegi ei tahtnud suitsu.Kui, kell hakkas mingi kaksteist saama, hakkasid osad ära minema juba.
Kuna, meil oli mingi suur maja renditud saime sinna ööseks jääda.Nooremad jäid ööseks aga vanemad, tahtsid oma koju minna.
Vahepeal olid mingid üllatused ka.Mingid kaks naist ( KES OLID KOOLI ÕPETAJAD!!! ) hakkasid tantsima.Alguses oli mingi nsm igav tants, siis kõhutants ja siis pmst stripp.Mul ja Ronil läks süda nii pahaks, sest nad olid väga vanad ja paksud.Ja ma olen kindel et, me polnud ainukesed kellel süda pahaks läks.
Ma olin ka suht palju joonud juba, alkomeetriga puhusin 0,9 välja.Aga täis ma polnud üldse.
getter tahtis mingi 3'mest juba magama minna, aga me Lauriga keelasime ära selle.Me oleme ALATI Lauriga viimased kes magama lähevad.ALATI.
Magama läksime me alles siis, kui päike hakkas tõusma :D ehk siis mingi pool6 :)
Hommikul hakkasid mingid pädad 10'nest lõugama.Siis see ajas VEITS närvi mind :)))))))
AHJAA, SÜNNIPÄEVA TORT OLI MAAILMA PARIIIM, martsipan+maasikad+kohupiim = suppperhhhheeeeaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nii palju siis sünnast :)

Mul sai Gerdiga 1 kuu täna, jjejeje !

proovisin täna päevitada ka aga midagi välja ei tulnud sest, kui päike läks pilve taha oli VÄGA külm.Kerget ranti on näha juba (:
Tallinnasse tulen ma homme, aga ei oska öelda mis kell :)
Vb õhtul kirjutan veel midagi, tsau prääägu !

No comments:

Post a Comment