Sunday, September 4, 2011

musil on sünna veel viimased 1,5 h (: niiiet paljupalju õnne talle veeel :)

täna siis ärkasin ülesse, ja pessu kohe. helistasin chrisile ja rääkisime kus ja millal kokku saame.
pidime magistrali minema alguses, aga ma käisin ruttu üksi ära seal, seppäläs polnd midagi.
siis läksime kristiines, seal käisime igast poodides ja sain endale ühe hästi ilusa pluuusi. (: tema valis, ja hea valik jeps
ja siiiiis läksime mäkki, ja ootasime leoni & siimu.
sõime siis chrisiga rahulikult ja järsku keegi paneb oma käed pea peale mulle, ma ei karjunud üldse ju (: siis sõime, nad kiusasid mind, ma kisuasin vastu.läx mingi paberi sõjaks suht
löbus oli (:
siis läksime vabakale ja seal olime nsm, siis leon ja siim läksid ära ja chrisi klassivend tuli sinna.
siis läksime mustamäele, ja olime männi pargis
seal juhtus ka mingi ilge kamm
chris sülitas kogemata ühe poisi peale kes oli umbes mingi 10- 11 aastane, ja venelane
siis hakkas sõimama seal ja värki
me hakkasime bussika poole kõndima, poiss sõidab järgi ja räägib telefoniga
olime ehitajate tee bussikas, ja järsuku mingi auto tõmbab teeäärde ja mingi mees tuli välja
see oli selle poisi isa. hakkas seletama seal, me ei saand midagi aru :D
ütlesime vaid et '' ja ni panimaju paruski '' ja kõik.
seletas seal veic aega ja siis läx ära
siis läxsin ma 10ne peale ja koju (:

homme kooli siis, peax õppima ka veits. juba leever andis õppida ja kolmap on KT .. nõme

aga dvj, saukii (:


No comments:

Post a Comment