Saturday, September 10, 2011

täna sain nagu vägaävga naerda.
hommikul oli väga vara äratus, kähku söin ja pessu & siis linnna.
mamsuga lähme uude trenni, ja oleme väga põnevil. (:
mustamäel sain chrisiga kokku ja vaidlesime mingi 10 minsa kus me lähme ja mis me teeme.
otsustasime mu raamatu raamatukokku viia, mis oli juba minu käes üle kolme kuu olnd, arve oli 3.72 juurot.
siis läksime poodi ja ostsime süüa ning peale seda hiiu statale, mängu vaatama.
esimene poolaeg oli ilus, kalju littis kohe kaks väravat.
chris pidi tglt trennis olema, aga lasi üle.
siiis me pidime kolmveeran 4jaks audentese juurde minema, sest ta vanemad pidid ta trennikoti võtma ja ise sünnale minema.
Me mõtlesime chrisiga siukse vale välja, et mdea.
chris ütles isale, et ta unustas ära et nad pidid järgi tulema, ja et ta on juba mustamäel.
me ei viitsin audentese juurde minna, seega läksime mustamäele. kui me läksime 10ne peale siis seal oli üks vanamees kes karjus üle bussi meile '' persse see kondoss, tehke lapsi ! '' ja siis ta arvas et ma olen Vilja Savisaaar, aga see selleks.
siiiiiis, männi pargis tegime chrisi riided mingi niiseks et vanemad ei saaks aru, et ta tglt ei käind trennid, mdea naersime suht karmilt seal.
Chris sai isalt kodu võtme, ja me läksime chrisi juurde. seal olime nsm, arvutis ja ma vaatasin kuidas ta CSi mängis, ja ma naersin kuna ta läks niiii närvi, suht koom oli vaadata. (:
kui ta vanemad koju tulid, saatis chris mind nõmmele.
nõmmel oli veel üx jota, kes ütles et '' armastus on ilus asi,, aga vaadake sellel tiigril mu tausapildil on ka ilus silm '' siis ta arvas, et ma olen 19a. ja chris 21 (: suht hästi.

pmst, kõik on väga super & ma olen väga õnnelik. (:
ja musiga sai reedel 1 kuu kah.
nüüd tutttu ära

tsau tibud.

No comments:

Post a Comment