Saturday, September 3, 2011

vöimas.

esimene kooli päev oli päris hea, nalja sai paljuuuuu, ja inimesi paika pandud (:
ja kui 1 inimene, arvab et mina ja kessu oleme lollid, siis PALUN mõtle uuesti, sest tõesti ma ei tea lollimat inimest kui sina :) ja kui sa näkku ei julge midagi öelda, vaid lähed KLASSIJUHATAJALE kituma, siis anna andeks, aga sa oled väga hale !
tegelt, ma olen väga õnnelik, et mu klassis käib selline inimene nagu Kertu Veiler, ainus inimene kelllega saab niii bitchi panna, laik su pihta.
JA thank god, et esmasp ei jäänd midagi õppida, ja esmaspäevane tunniplaan on ilus, 3 tundi rannakaga ja kokku on 8 tundi (:

ja musil on homme sünnipäeeeeeeev (:
homme linna raha laiaks lööma ! täna tulevad sugulased minu sünnipäeva piuleeeeeeee

ja muidu, on kõik väga hästi, olen super õnnelik, et see asi sai lõpus korda ja saan kergemalt hingata.

No comments:

Post a Comment