Thursday, November 24, 2011

oijahhhhh, mul on niii igav, sellepärast vastasin nendele küssadele
aga täna olin kaks tundi koolis, siis läksin hambaarsti juurde...
ma ei saa aru, kas neil endal paha ei hakka, kui nad puurivad ja imevad ja süstivad jnejne
ma loomulikult hoidisin kätt rusikas koguaeg, sest nii valus oli... ja süsti pole mõtet ka lasta teha... sest ma kardan süstlaid liiiga palju.
käisin seal ära, siiis käisin maksimast läbi ja siis 10ne peale
nüüd olen @ home, ja natukee kuri
ootan juba inimesi msni sest mul koduarest(JÄLLE) ja õue ei saa minna.
tegelt, ilm on ka selline, et ei ole eriti kutsuv ( SUVE TAHAKS RÄIGELT ).
homme ma lähen kooooli, millest mul on väga kõrini. siiis peale kooli trenni & siis näeb chrissi kah.
laup oootan kah, siis saab koduarest läbi !
aga jah,ma sööma nüüüüd.

olge mönsad (K)



- no one else will have me, like you do. no one else will have me, only you -

No comments:

Post a Comment