Friday, November 25, 2011

sauki

niii täna siis, ärkasin ma taaskord 7.02, ilgelt kiireks läks... nagu igal hommikul.
koolis midagi põnevat ei toimunud, me kessuga nsm tõmblesime ja käisime õpsidele pinda nagu alati.
(tõesti ei mõista mis pmst igal õpsil meie vastu on) aga jah, mul on räigelt head hinded, nagu ühtegi kahte pole ja paar kolme aint.
mudu käitumist annab soovida nagu klassijuss mulle pidevalt räägib.
peale kooli sain musiga & villluga kokku. siiiis sillisime nsm mustakal, peale seda trennnii.
peale trenni musiga nsm väljas ja siiiis läksime oma kodudessse :(

omfg, mandariinid on ka otsas naah, aga, ma sööma nüüüd

MUSIGA 4 KUUD TÄNA (: paljupalju õnne meile.
votttnii, me oleme mudu väga önnelikud koguaeg & kõik on väga super :)

- sest ma armastan Sind -

No comments:

Post a Comment