Wednesday, November 30, 2011

wow wow wow wow jõudsin täna õigeks ajaks kooli, ise kiiidan ennast
koolis midagi põnevat ei toimunud, rannaks tegi otšen hea keemia tunni, räääkis elust janii.
iseloomustas meid, minu iseloomustus oli nice '' anette, sina oled meil see liider ja juhtiva iseloomuga '' ei tea palju see paika pidas, agajahh.hinded on kahjuks väga alla läinud... palju ühtesi. :S aga noh, ex see ole minu süü jap
JA MA KOHUTAVAAALTTTT VIHKAN OMA KLASSIJUHATAJAT -.- !!!!!!!
mm, jah koolis vist põnevat ei toimunudki. (:
peale kooli, sain musi & villuga kokkku, alguses läksin Keemia peatusesse, neile vastu minema kuid, siis tuli välja et pidin ttü juurde jääma ikkka... mina & mu aju...
olime nata väljas & siis.. trennni (:
peale trennni, olime nsm mustakal.
siiis läksin 10ne peale, musi sõitis hiiu jaama ja läks sealt 33 peale ja oma kodukesssse. (:

oijah, koolist on niii kõriniii, tahaks suve ( SUVENI ON 190 PÄEVA MUIDU ) ning alla kuu on vaheajani. koolis on mingid jõulu loosipakid, ja ma teeen oma kalllile magunseleee kingitusee.
homme siiiis on kaks essat tundi kokandused ! (y) teeeme makarone pestoga ning pannkooke jäätise ja shoksiga.
homme vist üldse selline lebo päev koolis.
peale koooli siiis musi juurde, ja siiis nsm.

aga jah, tänaseks aitab teile.
sauki tibukesedd



- kallis, ma ei taha sinuga üldse vaielda ega tülitseda, mul on nii sitt tunne kui ma sulle midagi pahasti ütlen. :( tea, et sa pole milleski süüdi, sa ei keera sitta, pigem olen mina see
kes pidevalt üle mõtleb ja seletab koguaeg.
ja usu mind, mina on veel raskem olla...
sa tahad alati, et mul hea tuju oleks, siis kui sa ütled mulle '' anna andeks '' ja ma nähvan sulle vastu '' nüüd on jahh anna andeks ''
ma lihtsalt nähvan sullle :S:S
palun vabandust selle eest !
, sa saadad maailma ilusamaid smsse mulle,
need on lihtsalt niii liigutavad ja super armsad.
mis sest, et sa koguaeg vingud et sa oled nagu plika,
aga, mulle meeldib kui sa niii rääägid & selliseid smsse saadad.
ma armastan seda, kui Sa vaatad mulle otsa oma täiuslikude silmadega ja maailma
armsama näoga...
selllise inimese peale nagu seda oled Sina, ei ole võimalik kuri, solvunud ega
pettunud olla. ma lihtsalt ei suuuda, isegi kui ma väga tahaks.
ja tõesti... Sa oled just see õige, ma väga loodan, et ma
ei leidnud sind liiga vara... :(
ma armastan Sind & ainult Sind. (: -




No comments:

Post a Comment