Wednesday, November 30, 2011

Teod
Mul on olnud augustused peale kõrvaaukude - pmst jap
Ma tahan augustusi peale kõrvaaukude - jah
Mul on palju arme -ei
Ma päevitun kergelt - oo ei :(
Ma soovin, et mu juuksed oleksid teist värvi - vist mitte
Mul on sõpru, kes pole mu naturaalset juuksevärvi kunagi näinud - kõik on
Mul on tätoveering/ma tahan tätoveeringut - ei
Ma olen väga eneseteadlik oma välimuse osas - jah
Mul on (on olnud) breketid/hambaklambrid - ei ole
Mul on rohkem kui kaks augustust/neeti - ei

Piinlikkus
Disney filmid ajavad mind siiani nutma - ei
Ma olen nii kõvastu naernud, et hakkasin nutma - oo jah
Ma olen enda käe millegi külge liiminud - jah
Ma olen nii kaua naernud, et jook tuli ninast välja - ei vist :D
Ma olen avalikus kohas püksid lõhki rebestanud - jap
Ma olen midagi teravat/kuuma/vms katsunud, et teada saada, kas see teeb haiget - jah

Tervis
Mind on õmmeldud -jah
Mul on luu murdunud/paigast läinud- jah
Mul on mandlid eemaldatud - jah
Mul on tarkusehambad eemaldatud - ei
Mul on olnud tuulerõuged - jap

Reisimine
Ma olen reisinud Euroopasse - jah
Ma olen reisinud USAsse - ei kahjuks :(
Ma olen sõitnud/lennanud üle 200km päevas - jah
Ma olen olnud lennukis - jah

Kogemused
Ma olen oma kodulinnas ära eksinud - ei
Ma olen näinud langevat tähte - jah
Ma olen soovinud langeva tähe ajal - jah
Ma olen näinud meteoriidisadu - ei ole kahjuks
Ma olen läinud välja magamisriietes - ei
Ma olen liftis kõikide korruste nuppe vajutanud - japp
Ma olen kellelegi kõrvakiilu andnud - olen
Ma olen kedagi vee all suudelnud - jah
Ma olen mingi joogi vahepeal hingamata alla kulistanud - jah
Ma olen autoga avarii teinud - mingi väike oli vist
Ma olen suusatanud - jah
Ma olen muusikalis osa võtnud - ei
Ma olen millegi jaoks katseid teinud (sisseastumiskatsed e. audition) - ei
Ma olen laval olnud - jah
Ma olen keelega lumehelbe püüdnud - jah
Ma olen öösel katusel istunud - olen
Ma olen kellelegi tünga teinud - jah
Ma olen taksoga sõitnud - jah

Ausus/kuriteod
Mind on ähvardatud arreteerida - ei..
Ma olen seadust rikkunud - jah
Ma olen teinud midagi, kuigi lubasin kellelegi, et ma seda ei tee - jah
Ma olen teinud midagi, kuigi lubasin endale, et ma seda ei tee - jah
Ma olen välja hiilinud - mmmm, ei teagi kohe :D
Ma olen enda asukoha kohta valetanud - jah
Ma olen mängus sohki teinud - jah
Ma olen rusikatega kakelnud - ei..

Surm
Ma kardan surra - jah
Ma vihkan matuseid - jah
Ma olen näinud kedagi/midagi suremas - jah :S::SS:
Keegi mulle lähedane on püüdnud sooritada/sooritanud enesetapu - ei tea et oleks
Mina olen püüdnud sooritada enesetappu - ei
Ma olen mõelnud enesetapule - ei ole
Ma olen endale matusekõne kirjutanud - ei

Materialism
Ma oman üle viie räpi-CD - ei
Ma olen sõltuvuses animest/mangast - ei
Ma kogun/kogusin koomikseid - ei
Ma oman palju meigitooteid - üsna
Ma oman midagi Pac Sun'ist - ei
Ma oman midagi Gap'ist - ei
Ma oman midagi, mille sain eBay'st - ei
Ma oman midagi Abercrombie'st - ei
Komplimendid mõjuvad mulle kosutavalt - jah
Teiste viha mõjub mulle kosutavalt - vahest jah :D

Random
Ma laulan hästi - ei
Ma olen varastanud kiirtoidurestoranist kandiku - haha lol, ei ole :D
Ma avan end teistele kergesti - võõrastele küll mitte
Ma vaatan tihti uudiseid - kuidas kunagi
Mulle ei meeldi putukaid tappa - ei meeldi
Ma laulan duši all - ei tule ette et oleks .. :D
Ma olen hommikuinimene - kindlalt mitte
Ma olen spordifanaatik - LIKELIKELIKE !
Mulle meeldib juukseid ümber sõrme keerutada - jap (:
Grammatika on minu jaoks tähtis - jah
Ma armastan spämmi - väga SAATKE PLSPLSPLS !!!1
Ma olen rohkem kui 30 CDd ühe päeva jooksul kopeerinud - ei
Ma oskan küpsetada - jah
Üks neist on mu lemmikvärv: valge, kollane, roosa, sinine, punane, must, või oranž - jah
Ma kannaksin pidžaamasid koolis - oo ei
Mulle meeldib Martha Stewart - ei
Ma naeran enda naljade üle - KOGUAEG ! :D
Ma söön nädalas vähemalt korra kiirtoitu - oleneb, vahest jah
Ma olen mingi töö üle andmata jätnud ja ikkagi viie saanud selles tunnis - jap
Ma ei saa magada, kui toas on ämblik - EI SAA !
Ma kardan kõdi - VÄGAVÄGAVÄGA PALJU !
Mulle meeldib valge šokolaad - jaaa
Ma närin küüsi - nope
Mulle jäävad nimed hästi meelde - jap
Mulle jäävad kuupäevad hästi meelde - jjah
Mul pole aimugi, mida ma ülejäänud eluga ette tahan võtta - ega ei ole küll, midagi on aga midagi konkreetset pole

Inimesed
..küsivad kas ma olen anorektik/buliimik - ei
..kutsuvad mind paksuks - kunagi jah, nüüd enam mitte
..ütlevad, et ma olen peenike - ei
..ütlevad, et ma olen kole - ei
..on öelnud, et ma olen ilus - jah
..levitavad minu kohta kuulujutte -jah
..sunnivad mind sööma - ei
..ütlevad, et ma söön liiga palju - eips
..ütlevad, et ma söön liiga vähe - ei

Söömine
Ma olen kaalus alla võtnud - jah
Ma olen kaalus juurde võtnud - ei
Ma olen kaalus alla võtnud ja seda nii hoidnud - ei
Ma olen kaalus alla võtnud ja kilod uuesti juurde võtnud - jah
Mu kaal mõjutab mu tuju - vahest jah
Ma pean dieeti - ei
Ma teen trenni - teen.
Ma olen kurnatusest minestanud - jah

Pere
Ma olen vanematega rääkides vandunud/ropendanud - jah
Ma olen plaaninud kodust ära joosta -mhm :)
Ma olen kodust ära jooksnud - ei
Mu bioloogilised vanemad on koos - on
Mul on õde/vend, kes on vähem kui aastane - ei ole
Ma tahan lapsi - jah
Mul on lapsed - eii
Ma olen lapse kaotanud - eii

Suhted
Ma olen suhtes - jaaa (: !
Ma olen vallaline - EI !
Ma olen kihlatud - mitte veeel.
Ma olen abielus - ei
Ma tõmban ringi - ei
Ma olen käinud pimekohtingul - ei
Mul on/on olnud "erilised sõbrad" (sõprus+seks, friends with benefits) - ei
Ma igatsen hetkel kedagi - JAAA väga palju (: !
Mul on hirm hülgamise ees - jah
Ma olen lahutatud - ei
Mul on olnud tunded kellegi vastu, kellel minu vastu tundeid polnud - ei
Kellelgi on minu vastu tunded olnud ja minul nende vastu polnud -jah
Ma olen kellelegi öelnud, et ma armastan teda, kuigi tegelikult ei armastanud - jah
Ma olen kellelegi öelnud, et ma ei armasta teda, kuigi tegelikult armastasin - ei
Ma olen vanast suhtest midagi alles hoidnud - eii

Romantika
Mulle meeldib kaisus olla - jaaa !
Mind on vihmas suudeldud - jaa
Ma olen kallistanud võhivõõrast - ei
Ma olen suudelnud võhivõõrast - ei

Halvad ajad
Ma joon regulaarselt - ei
Ma ei suuda tablette neelata - suudan
Ma võin mitu tabletti korraga alla neelata, ilma raskusteta -ei
Mul on mingil ajahetkel diagnoositud depressioon - eii
Mul on/on olnud ärevusega probleeme - eiii
Ma tõrjun teised eemale, kui olen endast väljas - jah
Mul pole kellegagi rääkida, kui olen endast väljas - on küll
Ma võtan antidepressante - ei
Ma olen end lõikunud - ei
Ma olen terve päeva maha maganud - jaa :D
Ma olen kellelegi kättemaksu haudunud - jah :D:D:D::D

sisustasin veic oma õhtut.

No comments:

Post a Comment