Saturday, November 26, 2011

tänane hommik algas lihtsalt super hästi !
kõigepealt musi äratas mind ülesse(love it kui ta hommikul helistab mulle), ja siiis tuli mu kasuvanaema siiiia !
issand ma kiljusin õnnest, ta nuttus ja ma nutsin
pole teda mingi pool aastat näinud, omg ta on nii super inimene. ma usun et igaüks tahaks sellist vanaema endale (: ja ta tõi MANDARIIINE mulle, appi (LLLL)
Ja ma ei saa aru, mix lumi ei vöix maha tulla juba ? mingit jura sajab taevast allla, mis meenutab lörtsi... ja jõuludeni on alla kuu ! ema koguaeg küsib, mis ma jõuluks tahan. mul on kõik olemas vist (:
ma olen nagu KOGUAEG õnnelik, viimased 4 kuud on lihtsalt eluparimad kuud siiamaani olnd, ja ma tean et neid tuleb veel :) ma arvan, et keegi teist ei kujuta ette, KUI õnnelik ma tegelikult olen. (: aga see sellleks.

täna siiiiiiis lähen chrisi juurde( ja mdea mis ma selga panen -.- ), vaatame Astraali, sööme mandariine ja martsipani ja nutame hirmust, canttt waiit !
ma ei saa aru, loll treener kes laupäeval trenne teeb -.- agaa ma peax nüüd sööma minema, sest ma ärkasin veic aega tagasi, mingi pool 12 vms. :)
aga öhtal ilmselt kirjutan veel midagi siiia, olge tubliiiiiid (:


MUSIII, MA ARMASTAN SIND (: !!!

No comments:

Post a Comment