Wednesday, August 17, 2011

got my middle finger up and i dont give a fu*k.

ma olen lihtsalt 3 päeva kodus passinud, eile sai korra väljas käidud.Mamsu tahtis kokku saada, aga ma ei saanud minna.Siis ma olen lihtsalt kodus arvutis olnd, ja õe ja vennaga tegelenud.Vahelduseks on päris hea, oma pisikestega tegeleda.Näha, et neil pole mingeid muresi ega probleeme.Lihtsalt tunnevad rõõmu.Aga jah, mul on suht keeruline, olen enamus inimestega tülli läind, või suhtlemise lõpetanud.Mis pole just väga fun.Õnneks, on kõige kallimad & paremad alles, ja nendest ma juba ilma EI tohi jääda ! niiet, ma pean oma käitumist muutma.
Täna lähen siis sugulase sünnale AHAA keskuses... funfunfun.
Aga jah, 4 päeva veel. WE CAN DO IT.
Aga, ma siis sättima, sest varsti on minek väga palju tõotavale ja põnevale sünnale minek. (:





sinu igatsus ajab mind konkreetselt hulluks, lihtsalt võimatu on sulle msnis tsau öelda, aga 4 päeva veel. (K)

No comments:

Post a Comment