Sunday, August 28, 2011

ma pole nii palju naernud kui tänase ja üleeilse päeva jooksul. lihtsalt tuimalt Chrisi & Leoniga mööda linna ringi lasta, liftiga sõita jne.
täna oli ülihea, olime kaupsis ilumaailmas, nad mingi panid igast asju endale peale, ma lakkisin nende küüsi, ja mingi huulepulgaga tegid seal igast asju. lõpuks chris ja leon sädelesid väga palju. ma lic naersin kõrval, kui lollid nad ikka on. (:
siis mingi käisime hessis, leon ostis süüa endale, ja me suht vaatasime pealt. turva oli ka kuri seal.
pärast mingi läksime leoniga pässa, ja chris läx koju, kuhu ta kartis minna, kuna ema lubas mingit tõsist juttuajamist.
pässas nägin Andreast, Müüri ja Ormi JA KRISTJANIIIIT issand, ma pole terve suvi näind teda, kallisime ja rääkisime juttu.
ja siis me leoniga läksime bussile, leon sõiti paar peatust minuga siis kalli & tsau.

ja Liisa läheb juba homme lasteaeda, täitsa haige kui kiirelt aeg on läinud. mina olen siiis vennaga hommikul kodus. (:



- VARSTI SÜNNIPÄEV KA MUL (: -

No comments:

Post a Comment