Friday, August 12, 2011

Räigelt nagu tahaks homset juba, siis saaks Kevinit ka näha ja ta kolmeseid :D
Me lähme siis Chrissiga talle kaasaelama, kuigi ma pidin karjuma igast halbu asju talle, mida ma loomulikult vägaväga tahaks teha, aga ma ei tee (: Jano, see on veel eriti super, et mõnel vennal on suve jookusl kolm(!!!!!!!!) laagrit, väga jube.

Okei, ma räägin eilsest siis veitc.
Hommikul siis ütlesin kõigile msnis, et ma ei saa välja, sest ema ei lasknud.Olin siis juba toa ära koristanud, ja ema küsis '' liigud linna ka täna? '' ma läksin kohekohe msni, ja orgunnisin kellegi välja. Selleks oli Chris.
Saime Roccas kokku, ja käisime jäätist ostmas talle.Peale seda liikusime linna Mamsule külla.
Ma lunisin jäätist talt, aga ta mingi huias seal.Siis me läksime mamsule süüa ostma, ja peale seda sain ma oma TASUTA jäätitse KAHE palliga. (: Siis peale seda, jalutasime niisama vanalinnas.
Kuna mul hakkas õhtupoole külm - kuna ma olin nii loll, et ei võtnud jopet kaasa-, läksime solli.
Istusime seal ja rääkisime, rebisime ja mõnitasime inimesi, ja lic naersime. :D Siis, Chris mõnitas mind sellega, et mul läheb põsk krampi kui ma naeran väga palju.Suht õel (:
siiis, ma otsustasin pool 10 koju liikuma hakata. Sõitsime 2ga mustamäele, ja seal edasi 10ne peale. Ja Chris sõitis minuga veits Nõmme poole. Ma nägin et teisepoolt tuli 10 jaa oiii, millne spurt siis tuli. (: aga no bussile jõudis vähemalt.
Kui, ma koju jõudsin vaatasin, et maja on tühi. Aga no, tglt olid ikka vanemad kodus -.-
ja siis läksni mingi kell 11 magama. Jube vara ikka (:


Ja nüüd, ma pean vist minema, sest isa ei lase arvutis olla.Aga kuna mu emps on lic nii super, et ta laseb mul arvutis olla (:
Ühesõnaga ma väga ootan homset!
tsauki. (:

No comments:

Post a Comment