Wednesday, August 24, 2011

HEA EESTI.

Pole väga bloginud vahepeal, aga see selleks.
Täna hommikul ärkasin ISE pool9 ülesse, õudne.Seejärel lippasin arvutisse, rääkisin paar sõna Chrissiga, ja siis hommikus sööma, ja pessu.Siis, läksin emaga poodi, ostsime sealt igast head ja paremat.Peale seda läksidn 18 peale, ja sõitsin linna, et Chrissiga kokku saada.Pidin teda kaupsi juures ootama mingi 20minda, äitäh. (: siis läksime ja ostsime kossupiletid õhtuks ära, aga noh, tema ütles et neid ei saa enam sealt, aga VOTTAK sai ikkagi. Taaskord oli MINUL õigus. (: Siis me kõndisime nsm lampi ringi, nägime Kübarat ka, kes pidi Raidoga kokku saama, aga Raido taibulaps unustas ära selle, hea töö. Siis me kõndisime Chrissiga nsm ringi, ja käisime poes.
Siis mingi pool 7 hakkasime Saku Suurhalli poole liikuma, et mängule minna. Sinna jõudes oli parkla umbselt täis ja rahvast oli paljupalju.Seal saime kokku veel Andri, Jurno, Karli, Riho ja Sandraga.
Võtsime istekohad ära juba,kui avati rõdud, siis jooksime kõik sinna. Mäng oli super, hea. Vahepeal nsm tegime igast asju, jamasime mingite kommidega, ja lõpuks ma läksin väga närvi sellepeale.Vahepeal ma nsm lollitasin, kui Holland viskas korvi, ma karjusin '' JESSS '', polnd üldse mark, ja ei saaand kurjasi pilke. (: siis Andri seal oli like a boss käskis oma papud puhtaks lakkuda, saatsin eaga p***e ta. Mäng oli ilus, 78:60 tuli võit EESTILE ja ühtlasi ka alagrupi võitjad. (: peale mängu tegime poikadele tsautsau, ja läksime Chrssiga jalutama, ja kell oli mingi 22.04. Kõndisime kuskile mereäärde, kus oli super ilus, sadama tuled ja kõik see.
see oli väga super kõik, ja tahaks uuesti seal olla. Peale seda, liikusime trolli peale, mina oma teed, tema oma teed. Koju jõudes polnd isa kodus, (Y) ema magas juba ja väga hästi oli kõik

ÜHESÕNAGA, tänane päev oli great succsess ja mina olen rahul. Ja nüüüüd lähen sliipi (:



uskumatu, mida kõike Sa minupärast ei teeks (K).

No comments:

Post a Comment