Saturday, August 13, 2011

your like one of the world wonders

Okei täna ärkasin mingi veits enne poolt 11, ema mingi trolllis ja ütles, et kell on 2.
Läksin ruttu pessu ja hakkasin linna sättima ning ootasin Chrissi kõnet, et millal ta linna jõuab.Siis ta helistas ja me saime kokku.Läksime siis Kessule Balti jaama vastu. Agano tee peale suutsime vähemalt 4 korda ära eksida, vno minuarust me olime eksinud aga tema teadis täpselt kus me oleme... Siis lõpuks jõudsime Balti jaama mingi karmi ringiga.Nägin Kessut üle pikapika aja mis oli väga super. (: Siis läksime vabakale, aga Kevini mängud olid läbi juba, ja ma ei näindki mängimas teda :( siis sillisime niiisama seal vabakal, vaatasime kossu ja rääkisime.Ma nägin isegi oma vana lasteaia kaaslast, kes on Kevini ja Chrissi trennikaaslane, maailm on suht väike vn. (:
Siis me läksime hessi Kessu suure soovil, aga no me ikkagi otsustasime virusse poodi minna.
Siis läksime vabakale tagasi ja olime seal niisama.Saatsin siis Kessu ära ja siis läksime jalutama.
Me suutsime vist ühepäeva jooksul 4 korda vabakalt ära minna ja tagasi tulla.Tahtsin veel Hiiule jalkat vaatama minna, aga jäime ikkagi vabakale - õnneks Kalju tegi Tammekale 3:1 ära -
Aga jah, mingi peale 8sat läksime trolli peale, ja siis sõitsime männi parki, seal olime ka niisama ja siis läksime 10ne peale, aga Chris läks 33 peale.Ja no, väga super oli (:
Aga nüüd tema läheb laagrisse ja ma pole väga õnnelik selle üle ...


aa jaaaa siis, ma olen suht pro ikka ka, Kevin uhkustas et ma ei arva elusees tema fb pässi ära.ta ütles, et seal on 10 tähte ja numbreid pole, ning hakkab k' tähega.
pakusin igast lollusi seal, ja siis ütlesin ' kevinpoiss' ta mingi WTFF kuidas sa ära arvasid ? :D
mdea suht geenius olen, ma nii uhke enda üle ikka. Aga no, nüüd ta muutis oma pässi ära jälle -.- ja muide, Kevin, sind oli üli tore näha ka. (:


ja ma lihtsalt ütlen, et mu elu pole nii lust ja lillepidu kui te arvate ..

No comments:

Post a Comment