Friday, August 19, 2011

Täna ärkasin mingi 13.15, läksin alla ja vaatasin et maja on tühi. Panin siis mtv käima, hakkasin hommikust sööma, ja olin arvutis.Ema oli pisikestega & vanaemaga linna läinud - vanaema tuli eile Saaremaalt külla, ja laup läheb tagasi - ma sain mingi 2h üksi kodus, ollla mis oli super mõnus.Ükski päda ei karjunud ega nutnud.Siis tulid nad koju, ja mind jäeti Liisa ja MiQ'ga koju -.-
Ise läksid nad toidupoodi.Nüüd nad on õnneks kodus, ja ma ei taha midagi sellist kuulda et '' anni, vaata palun vennat & liisat''.

Siis, ma tahan sünnaks iPodi, aga mdea kas ma saan selle kuna ema ütles, et ta ei kingi mulle 229 eurist kinki -.- nüüd ma ei teagi, mis ma sünnaks saan.Raha tahaks ilgelt palju saada siis ostaks ise selle iPod'i.



ja õnneks on varsti 21.aug, mida ma ei jõua ära ooodata. (:

No comments:

Post a Comment