Friday, August 26, 2011


täna hommikul ärkasin ülesse, ja hakkasin kohe ema aitama, et kiiremini välja saada.
sättisin & ruttu linna. bussi peal juhtus 8 sas maailma ime, ALFRED KOŠLJAK oli TÜDRUKUGA bussis, panid tatti ja amelesid seal.ma olin nagu MIDA *****, see oli šhokeeriv.
pärast läksime Chrissiga vabakale ns jalutama, ja me nägime seda pliksi ja alfut seal mäe peal mingi amelemas, rõverõve.
siis käisime hessis ja olime nsm. siiiiis mu ema helistas mulle ja oli väga kuri, kuna ma olin kogemata tema ripsmedušši võtnud.siis läksime Chrissiga minu juurde, JA samalajal läks Leon linna meiega kokku saama, Leon loomulikult ei teadnud, et me hoopis linnast ära lähme. (: sorri, Leon!
Siis läksime linna tagasi, saime Leoniga kokku ja käisime poes mulle 53sendi eest juua ostmas. (: sain oma valge klaari kätte, laiklaik.
peale seda sõitsime lifitga solli katusele ja olime seal.Chris helistas Müürile jumala lampi, et teda õue kutsuda.Siis helistas Ormile, ja oli krampides sest Orm on nii heelium :D:DD:
mdea, peale seda läksime trolli peatusesse, seal toimus mingi ilge rebimine.Vno Leon ja Chris hakkasid seal mind paika panema ja ma sain suht koju ära ka niiiet,ei julgend midagi öelda enam :D ehitajate teel tegin ilusa comeback'i ja kõik oli jälle tasakaalus (:
siis läksime 10ne peale & Chris sõitis Hiiu jaama, et 33 peale minna ja õikale sõita. Ja Leon ajas mingit jura talle, et 33 ei peatu Hiiu jaamas, aga Chris uskus mind.. öige (:
siis nägin mart paul preimani ka üle pika aja, istus seal bussis, ja selline nägu oli ees nagu oleks Kajast tulnud. :D:D:
ja siis läksin mina koju, koju jõudes sõin & tuli arvutisse. Natuke sain olla, kui isa-ema tahtsid et ma aitaks neil pohlasi puhastada... kena 8L oli neid..
aga ma sliipi nüüüd, homme ma EI taha minna oma onu naise sünnale, vaid tahan Temaga välja minna (:
Aga ma nüüd magama, headööd.



sa oled parim.

No comments:

Post a Comment