Friday, December 2, 2011


nii siis täna jäin kooli nata hiljaks ja mata õps kukkuks kiljuma kohe.
koolis midagi põnevat ei toimunud, lihtsalt õppimine,õppimine ja õppimine.
õnnex ma olin kooolis aint 5 tundi, sest emme tuli järgi ja me hakkkasime saaremaale minema( mudugi enne käisime rääägus söömas)
sõit saarde oli kohutav !
mu väike õde istus ees, ja mina vennaga taga.õde jäi ees magama, ja ema lasi tooli mu jalgade peale, nii et ma ei saand üldse ennast liigutada -.-
siis mu vend hakkas nutma, ja ma laulsin talle kuni magama jäämiseni '' Südamete Lugu '', sest see oli ainuke laul mis talle meeldis.
kui vend oli magama jäänd, hakkasin MINA matemaatikat ÕPPIMA, täitsa uskumatu a ise kiidan ennast (:
praami peal oli ka jube, oleks nagu kiige peal olnd. jubedalt kõigutas ! käisin vennaga laeva peal jalutamas ja vend kukkus iga natukese aja tagant ümber. (: siiis, laeva peal olid mingid poisid ja mu vennale karmilt meeldisid nad. ja nii ma siis istusin 20 minsa mingite poiste kõrval, oma vennaga. (:
oli tore oli tore.
nüüd oleme vanaema juures, ma olen arvutis ja mdea mis teised teevad.

aga jah, vb pärast kriban veel midagiii.
sau




.

No comments:

Post a Comment