Monday, December 5, 2011

täna siiis jõudsin lõpuks tallinna yeye
autosõit oli lõbustatud vähemalt, olin arvutis ja vaatasin mingit filmiii
tallinnasse jõudes käisime empsiga poest läbi ja siiis koju.
kodus on niii hea ollaa !
kodus pesin juuksed ruttu ära & olin arvutis, kui kell hakkas juba 5 saama. (:
siis kiirustasin ruttu trenni.
peale trenni sain musiga kokku... lõpuks ometi
hetk mida ma olin tervelt 4 päeva oodanud (: !
oeh, nniii hea oli teda kallistada & lihtsalt temaga ollla.
käisime ta vanaema juures söömas & siis olime n
iiisama :D
siis rääkisime niisama & läksime 10ne peale.
võsus ta läks maha(kuigi hiiiu jaama olex ka lebolt j6udnud)
kui mina 10ne pealt maha tulin, sain šhoki osaliseks...
mingi naine oli auto alla jäänd, ning lebas keset teed & oigas... mul oli nii kahju temast
m6tlesin, et see oleks sama hästi võinud mina olla :S
e.vilde teel ka mingi idioot pani kohvri keset teed, ja mingi pommi oht oli ors. (:
taaskord me olex võind musiga kooos vastu taevast lennata (:
aga jah, lund sadas kaaa nii paljuuu, pmst esimese lume ajal musiga koos...
kui nüüd mõelda, siis me oleme koguaeg ninapidi koos ;)


aga see selleks, nüüd ma ns loen mingit artiklit & söön kohukest.





- when a girl thinks of her future with her boyfriend,
its normal.
but when a boy thinks of his future with her girlfriend,
he's serious -


No comments:

Post a Comment