Thursday, December 8, 2011

oeh, koolis on enamus asju tukusis...
hinded, suhted õpetajatega, suhted osade klassiõdedega
mul on masendavad hinded lihtsalt.. kahtesi on sitaks ja peale -.-
ja sorri, aga ma ei saa koguaeg koolis positiivsusest särada, seega ma nähvan osadele, karmilt..
enamus ajast ma ei saa ise aru kui ma teen seda, niiiet sügavad vabandused.
hinnete pärast ema pani mulle fuckin
g koduaresti nohh
ma olen 14 ja te toppite koduaresti mulle.. seriously ?
oijah, ei oska midagi selle kohta öelda.
aga ma vihkan ennast sellepoolest et ma omaarust pingutan... aga mitte piiisavalt
ja tänu selllele kannatavad kõik.
eriti chris
alati tänu minule me ei näe üksteist ja see mõjutab MEID
asdfghjklö, jube noh -.-
VAHEAEGA OOOTAN KAAA, väga paljuuu (:

jõulud ka uksetaga juba, loodan et see lumi mingiks lombiks ei sula...






- your love is like air, i cant live without it -

No comments:

Post a Comment