Saturday, December 17, 2011

ple ammu kirjutand sest mul again arvutikeeld.

mmm, eelmine laup käisin musiga ujumaaas.sillisime nsm seal ja siis läksime sööma.
söömas käidud, mõtlesin et lähen koju, aga siiis läksin hoopis musi juuurde. pidin nii kaua temakal olema, kuni tal trenn läbi, a tuli välja, et tal jäi trenn ära. siis tuli audentesest koju tagasii (:
siis olime ns temakal veits, sättisime ja siis läksime kinnoo.kinos ma suutsin jälle tõestada et ma pole normal. mingi tükk aega istusime vales saalis, ja lõugasime et mis krdi nali see on, et seee pole ju koidukuma, ja siis jah... vaatasin piletit ja UPS vale saal (Y)

film oli (LLLLLL).
peale filmi läksime mäkkki sööma. mäkis nägime SIIM PLADO & MARILIIIS SAVELJEVIT (:
issand neid oli nii hää näha (:
kell oli vist selleks ajaks 19.08 :D (täpselt tean)
siis läksime chrissi juurde, lebotasime seal, rääkisime, söime(jälle)ja olime arvutis.
ja siis läksin mingi 23.00 koju.
pühapäevaal ma ei mäleta mis toimus...
nädal läks niii nagu ta läks, räigelt palju halbu hindeid on :S:S aga jah, eks ma nüüd elueest parandan neid.


eile siiis(reedel) oli koolis jõululaat mis oli pigem nagu söögilaat, sest me sõime nii palju ja kõik toidud olid väga maitsvad (Y) kiiidan.

siis peale kooli sain musi ja villuga kokku olime nsm, siis läksime chrisi vanaema juurde sööma ja siiis trenni(:
peale trenni läksime vanalinna ja olime raekoja platsil ;)seal olid NII NUMMID pöhjapödrad ja üks pisike poni oli kaa, ta oli eriti nummi !
peale seda tulin koju, kus oootas mind vanaema kes saarest küll oli tulnd.
siis ma sõin, vaatasin telekat ja rääkisin vanematega. vahepeal rääkisin musiga kah.
täna ma ärkasin päris vara ülesse, sest ma pidin oma venda vaatama, kuna vanaema, ema ja liisa läksid šhoppama vms.
nüüd ma olen üksi kodus, ema,vanaema, õde & vend läksid külla ja issi on tööl veel(:
ja mudu neljapäevani istun koduarestis kah (Y) päris norm

aga jah, nüüd ongi vist köik. (:
olge tubliiiiid & ilusaid pühi teile kah ;)


seal oli niii ilus, nata külm oli aga polnd hullu. (:
musiga oli eriti super seal olla! (K)

No comments:

Post a Comment