Friday, December 9, 2011

toretore, kell on 1.07 ja ma ns fbs ja musa kuulan ka.
igatahes, täna hommikul ma sain isegi õigel ajal ülesse, jõudsin bussile & ei jäänd tundi kah hiljaks.mul viskab selllest krdi kooolist igapäevaga aina rohkem üle !
koolis oli siiis suht šitt päev nagu alati, reio pani mata õpsi nii paika, kuid nalja sai ikka mönsalt. :)
peale matat olid venku & inka tunnid.
bio tunniajal tuli mingi soome kirjanik oma raamatust meile rääkima.ta teeb ka raamatu meie pisikesest kooolist. (: ta oli täitsa änxsa mees, rääkis hästi ilmekalt janiiii.
aga no, suutsin ikka oma lemmar õpsi kurjaks ajada (:
see on nii pikk & segane lugu, et mai jaka kribada seda siiia, ekoolis igatahes märkus, et hilinesin 20minsa.
peale kooli sain musi & villuga kokkku, ning olime nsm veic mustakal.siis läks villu koju ja musi tuli minukale, just sayin et ilm on ka suht kolee. :S anti isegi tormihoiatus jne.
minujuures olime niisama...sõime & rääkisime igast jutte. mulle karmilt meeldivad meie jutuajamised, alati on midagi uut ja põnevat rääkida ;)


tegelikult, ma olen super õnnelik, et mul on poiss, kes hoiab kõike koos, ning ei lase kõigel kokku variseda.mulle siiamaani ei jõua kohale, kuidas ma temaga olen. (:
nii tore on ju, kui sa oled leidnud enda teisepoole, kes on sulle alati toeks, kui vajad... ja ka siis kui ei vaja. (:

No comments:

Post a Comment