Tuesday, December 6, 2011

niiisiiis, täna jõudsin essaks tunniks, kuid jäin mingi 20 minsa hiljaks.
koolis midagi põnevat ei toimunud, aint 5 tundi oli.
peale tunde läksime kessu ja anettiga pässa, ning meie taga kõndisin mart paul preiman
ja uku künter altnurme, kes otsustasid MULLE fucking lumepesu teha no.
mingi jooksime kolmekesi läbi loikude jne, kuid lõpuks anett ja kessu jäid seisma,
siis jäin mina kahhh, ja siiiis nad alguses loopisid sitaks kaugelt meid, aga ei saand pihta.
siis jooksid järgi ning said pihta... mulle
käisime pässas ära ja need kaks ootavad meid, ja tra nad läksid ka 10ne peale nagu mina (:
kui bussikasse kõndisime, siis märdu üritas mitu korda pihta saada, aga ei saand(paar korda sai ka) !
kui buss tuli, siis mart tõmbles seal, ja ma jäin FUCKING bussist maha -.-
HATE U
igatahes koju jõudes tõmbasin villased sokid jalga ja soojenesin.
olin arvutis ja peale seda läksin õppima, sest emme ütles, et enne chris ei tule, enne kui mul õpitud... niisiis läksin ma õppima.
natsa aja pärast tuli musi, olime arvutis & söime pannkooke, ning rääkisime igast asjadest :)
alati on meil midagi uut üksteisele rääkida, vahest mina räägin ühte ja sama asja mingi sada korda üle, a pole hullu
siiis ta emme tuli järgi tallle, ja ma olin nata kurb, et ta ära pidi minema :(
aga homme näeb jälle, niiet pole hullu ;)
a dvj rohkem ei oska midagi kribada, homme jällle !

SAÜÜÜÜÜÜÜ.

No comments:

Post a Comment